ISKANJE

Izpostavljeno

Sodobne razvojne strategije, poslovni modeli in prodajne poti tiskarske industrije

Koda izdelka (SKU):HDB-0002-SL

Na zalogi

270.00 

Tiskarska industrija je v fazi pomembnih sprememb, povezanih z vzponom digitalnega gospodarstva na eni strani in sodelovalnimi poslovnimi modeli na drugi strani. Številni primeri kažejo, da se tiskarski sektor zna hitro prilagoditi in pri tem biti tudi zelo inovativen. V priročniku so predstavljeni številni možni načini uspešnega sobivanja tiskarske industrije z sodobnimi tehnologijami in sodelovalnimi poslovnimi modeli, kar pa hkrati tudi povečuje možnosti vstopa v nove prodajne poti in na nove trge.

Avtorica: Irena Rezec

Količina

Poglej vsebino

Tiskarska industrija je v fazi pomembnih sprememb, povezanih z vzponom digitalnega gospodarstva na eni strani in sodelovalnimi poslovnimi modeli na drugi strani. Številni primeri kažejo, da se tiskarski sektor zna hitro prilagoditi in pri tem biti tudi zelo inovativen. V priročniku so predstavljeni številni možni načini uspešnega sobivanja tiskarske industrije z sodobnimi tehnologijami in sodelovalnimi poslovnimi modeli, kar pa hkrati tudi povečuje možnosti vstopa v nove prodajne poti in na nove trge.

Priročnik vsebuje praktična priporočila za vse tiste, ki želijo ponuditi svoje storitve in/ali izdelke na trgu, in sicer bodisi na lokalnem bodisi na mednarodnem trgu. V priročniku so predstavljene raznovrstne tradicionalne in digitalne marketinško-prodajne poti kot tudi sodobni poslovni modeli in orodja. Poleg tega pa priročnik vsebuje tudi številne uporabne primere dobrih praks in spletne povezave za lažje planiranje in izvajanje posameznih aktivnosti v zvezi s pripravo vstopa na trg.

Čeprav so v priročniku predstavljene številne marketinško-prodajne poti, različni poslovni modeli, priporočila in praktični primeri, pa je namen priročnika tudi, da dobite širši vpogled v možnosti, ki jih imate. To vam bo omogočilo večjo samoiniciativnost in kreativnost pri razvoju in uporabi za vas najboljše kombinacije poti in pristopov. Univerzalnega priporočila ni, vam pa vsebina priročnika omogoča, da morda vidite strategije in pristope, ki jih do sedaj niste poznali ter preverite pri vas samih, ali vam posamezen pristop ali prodajna pot odgovarja glede na vaše zmožnosti, vaš nabor storitev in izdelkov, kapacitete ki jih imate ter nenazadnje glede na prednostne trge, na katere bi radi vstopili.

Vsebina priročnika je zelo odvisna od poslovnega okolja in pogostih sprememb v poslovnem okolju. Zato je priročnik dosegljiv v elektronski obliki, saj se bo vsebina s številnimi spletnimi povezavami občasno ažurirala. Kupci priročnika bodo bodoče posodobljene vsebine priročnika v elektronski obliki oz. pristop do posodobljene vsebine v elektronski obliki pridobili brezplačno.

Avtorica: Irena Rezec

Language

slovenski (SL)

Format

PDF