ISKANJE

Izpostavljeno

Prodaja hrane in brezalkoholnih pijač na evropskem trgu

Koda izdelka (SKU):HDB-0001-SL

Na zalogi

270.00 

Priročnik vsebuje praktična priporočila za vse tiste, ki želijo ponuditi svoje lastne prehranske izdelke in brezalkoholne pijače evropskemu trgu, vključno kupcem Združenega Kraljestva. V priročniku so predstavljene raznovrstne tradicionalne in digitalne marketinško-prodajne poti kot tudi sodobni poslovni modeli in orodja. Poleg tega pa priročnik vsebuje tudi številne uporabne primere dobrih praks, spletne povezave ter kontrolni seznam za lažje planiranje in izvajanje posameznih aktivnosti v zvezi s pripravo vstopa na domači ali tuj trg.

Avtorica: Irena Rezec

Količina

Poglej vsebino

V zadnjih letih, še posebno pa v kriznih časih spoznavamo, kako pomembna je za človeštvo zdrava hrana. Imamo srečo, da je v Sloveniji in na svetu veliko kmetij ter manjših podjetij, ki pridelujejo in/ali predelujejo hrano, ki pa ne pridejo na prodajne police večjih prehranskih verig, bodisi zaradi premajhnih kapacitet bodisi zaradi neizpolnjevanja dodatnih standardov, ki jih taki večji sistemi zahtevajo. Zato se veliko ponudnikov, sicer odličnih prehranskih izdelkov in pijač, sooča s težavami pri vstopu na širše tržišče, to je takrat, ko želijo prestopiti meje domačega lokalnega okolja. Priporočila v priročniku so uporabna tako za majhne ponudnike kot tudi za že uveljavljena podjetja v sektorju prehrane in brezalkoholnih pijač, ki se želijo širiti na tuje trge ali pa na primer uvajati nove poslovne modele, in to predvsem zaradi predstavitve sodobnih praks in večnamenskega, ultidisciplinarnega in celostnega pristopa.

Priročnik vsebuje praktična priporočila za vse tiste, ki želijo ponuditi svoje lastne prehranske izdelke in brezalkoholne pijače evropskemu trgu, vključno kupcem Združenega Kraljestva. V priročniku so predstavljene raznovrstne tradicionalne in digitalne marketinško-prodajne poti kot tudi sodobni poslovni modeli in orodja. Poleg tega pa priročnik vsebuje tudi številne uporabne primere dobrih praks, spletne povezave ter kontrolni seznam za lažje planiranje in izvajanje posameznih aktivnosti v zvezi s pripravo vstopa na trg.

Čeprav so v priročniku predstavljene številne marketinško-prodajne poti, različni poslovni modeli, priporočila in praktični primeri, pa je namen priročnika tudi, da dobite širši vpogled v možnosti, ki jih imate. To vam bo omogočilo večjo samoiniciativnost in kreativnost pri razvoju in uporabi za vas najboljše kombinacije poti in pristopov. Univerzalnega priporočila ni, vam pa vsebina priročnika omogoča, da morda vidite strategije in pristope, ki jih do sedaj niste poznali ter preverite pri vas samih, ali vam posamezen pristop ali prodajna pot odgovarja glede na vaše zmožnosti, vaš asortiman izdelkov, količino izdelkov oz. kapacitete ki jih imate, prednostne trge, na katere bi radi vstopili in nenazadnje glede na vaše etične in trajnostne normative in vrednote, ki jih zasledujete v vašem podjetju ali v vašem družinskem sistemu kmetije.

Vsebina priročnika je zelo odvisna od poslovnega okolja in pogostih sprememb v poslovnem okolju. Zato je priročnik dosegljiv v elektronski obliki, saj se bo vsebina s številnimi spletnimi povezavami občasno ažurirala. Kupci priročnika bodo bodoče posodobljene vsebine priročnika v elektronski obliki oz. pristop do posodobljene vsebine v elektronski obliki pridobili brezplačno.

Avtorica: Irena Rezec

Language

slovenski (SL)

Format

PDF