Obstaja veliko več naravnih načinov za lajšanje bolečin v hrbtu, kot jih je predstavljenih v članku, vendar bo to dobro izhodišče. Naravne načine za lajšanje bolečin v hrbtu lahko razdelimo v več kategorij: (1) raztezanje, (2) krepitev, (3) pitje in prehranjevanje, (4) dobra drža pri sedenju in stanju ter (5) gibanje.

Prva skupina naravnih načinov za lajšanje bolečin v hrbtu bo vključevala raztezanje. Če želite to narediti, boste morali držati vsako pozicijo od 5-8 sekund in pri tem ne narediti hitrih gibov. Ne premikajte se preko bolečine. Če čutite bolečino, se morate ustaviti.

Raztezne vaje

1. Lezite z licem navzdol na žogo za vadbo in rahlo premikajte ramena.
2. Med sedenjem se lahko raztezate tako, da  postavite roke na spodnji del hrbta, nato potisnete ramena nazaj in boke naprej.
3. Lezite na tla z obrazom navzgor. Potegnite eno koleno navzgor proti prsim in nato povlecite drugo nogo do prsi.
4. Medtem ko držite zgornji položaj, zasukajte spodnjo polovico trupa v levo in usmerite kolena v položaj urnega kazalca na 10 (deseto) uro, nato pa jih usmerite v desno v položaj urnega kazalca na 2 (drugo) uro. Ne pozabite zadržati vsakega položaja 5-8 sekund.
5. Medtem ko ležite na tleh z obrazom navzgor, pokrčite noge v kolenih in položite stopala plosko na tla. Počasi potiskajte boke navzgor, dokler ne oblikujete mostu.

Krepitev hrbta

6. Naredite počepe v hindujskem slogu. To bo okrepilo vaš spodnji del hrbta, da boste lahko kos vsakodnevnim naporom.
7. Naredite trebušnjake. Trebušnjaki krepijo trebušne mišice, hkrati pa razbremenijo hrbtne mišice.
8. Položaj Supermana. Lezite z obrazom navzdol in dvignite zgornji del trupa in noge, tako da vaše telo oblikuje skledo, in zadržite položaj nekaj sekund.
9. Vzvratna muha. Nagnite se pod kotom približno 90 stopinj, v vsaki roki uporabite utež 2-4 kg, nato dvignite obe roki naravnost navzven.
10. Dvig nasprotne roke in noge. Postavite se na vse štiri, popolnoma iztegnite eno roko in nato dvignite nasprotno nogo ter nato preklopite na drugo roko in nogo.

Uživanje hrane in pijače za lajšanje bolečin v hrbtu

11. Pijte veliko vode.
12. Izogibajte se preveč sladkorja in gaziranih pijač.
13. Jejte živila, bogata z vitaminom B-12.
14. Povečajte raven kalcija.
15. Jejte hrano, ki je bogata z magnezijem.

Dobra drža med stanjem ali sedenjem

16. Če dolgo sedite, uporabite kakšno ledveno oporo za spodnji del hrbta.
17. Če sedite ali stojite, sedite s hrbtom potisnjenim proti trebuhu in rameni potisnjenimi nazaj.
18. Ko stojite ali sedite, naslonite nogo na stopnico.
19. Če morate stati dlje časa, imejte prsi dvignjene, ramena potisnite nazaj in telo naravnost na tla.
20. Če morate dlje časa sedeti za mizo, dvignite računalniški monitor na višjo nastavitev, da vam ne bo treba gledati navzdol. Pazite, da bo vaša glava poravnana.

Gibanje

21. Če dolgo sedite, se nagnite na desno in levo. Ne pozabite se še naprej prilagajati.
22. Več hodite. Hoja krepi hrbtne mišice.
23. Upognite se, da se dotaknete prstov na nogah.
24. Ne pozabite premikati glave.
25. Podarite si velikanski objem.

Omenjenih 25 naravnih načinov za lajšanje bolečin v hrbtu je le nekaj izmed mnogih načinov, ki lahko pomagajo pri bolečinah v hrbtu.