Kar preveč ljudi ne more zaspati. Obremenjujejo se z dogodki dneva ter življenjskimi in poslovnimi situacijami, ki jim otežujejo spanec. Veliko je naravnih metod, ki pripomorejo k boljšemu spanju. V članku pa smo povzeli nekaj od teh metod.

Izboljšajte svoj spanec s pomočjo meditacije

Meditacija je odlična praksa, ki vam lahko pomaga, da hitreje zaspite in izboljšate kakovost spanja. Prav tako boste morda ugotovili, da vam meditacija pomaga k boljšemu počutju ter da se počutite bolj osvežene še celo z manj urami spanja. Spodaj navedene prakse bodo spodbudile boljši spanec in vam prinesle več energije.

  1. Dihajte globoko. Dihanje iz trebuha prinaša več kisika v možgane. Ves dan boste imeli več energije, ko bo pa padla noč pa se boste počutili bolj sproščeni.
  2. Pregledujte svoje telo. Naj vam to postane navada, da ste pozorni na svoje telo. Ko opazite bolečino, lahko prilagodite svoj položaj ali pa se pogovorite s svojim zdravnikom, tako da se zdravljenje majhnih nelagodij odpravi še preden postanejo večja  in motijo spanje.
  3. Postanite bolj pozorni. Osredotočanje na sedanji trenutek vam bo pomagalo, da ste mirni in srečni. Študije kažejo, da lahko večopravilnost zmanjša koncentracijo in ustvari stres, ki lahko prispeva k nespečnosti.
  4. Opustite sodbe. Meditacija pomaga tudi pri razvijanju duha brez sodbe. Naučite se opazovati svoje misli in zmanjšati negativno razmišljanje in obsojanje.
  5. Razpoznajte ovire. Če se nekatere misli ponovijo, ko meditirate, vam lahko poskušajo nekaj povedati. Tudi strahovi vam lahko povzročajo težave. Rešite se jih, da boste lahko bolje živeli in bolje spali.
  6. Poskusite Yogo ali Tai Chi. Vaje, kot sta joga ali tai chi, so še posebej koristne, saj so kombinacija miselnih disciplin in fizičnih vaj. Ti gibi in poze spodbujajo globoko dihanje, zmanjšujejo stres in povečujejo  koncentracijo.
  7. Uporabite meditacijo za dopolnitev spanja. Ljudje opažajo, da lahko daljša meditacija dramatično zmanjša potrebo po nočnem spanju. Nadaljujte z lastnim tempom in poiščite pravo kombinacijo spanja in meditacije za vas. Morda boste nekoč ugotovili, da v primeru podaljšanih meditacij vaše telo potrebuje manj spanja.

Meditacija je varna in učinkovita metoda za lajšanje nespečnosti. Zgoraj navedene tehnike vam bodo pomagale uživati v globokem in mirnem spancu.

Izboljšajte svoj spanec s pomočjo harmonije vašega doma

Ustvarite harmonijo v vašem domu. Lahko si pomagate s feng shui-jem, zvokom, svetlobo, barvami, mirnim umom in z mnogimi drugimi tehnikami in orodji. V naši spletni trgovini lahko kupite energetsko nalepko slovenskega inovatorja Poznika, ki pomaga pri ustvarjanju harmonije v prostoru, poleg tega pa tudi zmanjšuje negativne vplive elektromagnetnega sevanja, povzročenega z strani različnih elektronskih naprav. Več informacij najdete v naši trgovini.

Izboljšajte svoj spanec s pomočjo zdravilnih zvokov

V tem svetu vse stvari, rastline in živa bitja nihamo s sebi lastno frekvenco oz. valovno dolžino, vplivamo drug na drugega in sprejemamo ter oddajamo energijo in informacije. Z naravo smo povezani veliko bolj in globlje, kot si predstavljamo ali včasih želimo. Zavedati se moramo, da pri tem sodelujejo tudi informacije, ki posredno ali neposredno vplivajo na naše počutje in skupno delovanje procesov v našem telesu. Zvok slovenskega terapevtskega pevca Andreja Ažmana vas bo umiril in zazibal v miren spanec.